Litt overraskende fikk vi overta eierskapet i FS 2 Krabben i høst. Den gang lærerne på Lindhøy skole, Arnt, Bjarne og Flipp overtok eierskapet av Krabben kalte vi de «team Lindhøy». Bjarne har vært en av norges beste jolleseilere og var en klar rormann. De ble raskt bedre og bedre og resultatet endte med mange førsteplasser og de ble vinner av Sammenlagten. En grunnstøting under Bustein Rundt i 2024 ødela litt av kjølen. Dette var litt demotiverende for videre seiling. Sykkelinteressen økte og i høst bestemte de seg for å overlate snekka til oss.

Færder Kommune gir oss kr. 90.000,- i driftstilskudd!
Som leder sendte jeg følgene svar til Færder Kommune. »Først må jeg på vegne av Færdersnekkas Venner få takke for den tillit dere gir oss


