Med «ny» mast og ellers nyrestaurert ble FS 24 «Sandø» satt på vannet 9. mai 22. Trutning må til og etter noen dager var den tett som en potte. Dette er en utlånsbåt som vi håper noen kan permanent overta. Den har deltatt i 40% av regattaene i år og kan vise til topp resultater. På bildet ser vi fra starten av Røssesund rundt med Tine Moberg som rormann. Med mor og 2 barn fra seilskolen tok de en sterk 3. plass blant 14 snekker. Er du interessert å seile FS 24 i 2023 sesongen så ta kontakt!

Færder Kommune gir oss kr. 90.000,- i driftstilskudd!
Som leder sendte jeg følgene svar til Færder Kommune. »Først må jeg på vegne av Færdersnekkas Venner få takke for den tillit dere gir oss







