Vi er lykkelig mottaker av kr. 75.000,- som skal gå til rehabilitering av FS 33 «Peik» og til drift. Vi ønsker et sted for opplag med mulighet for fremtidig verksted ved Tjømebanen. Foreløpige signal fra Færder Kommune er positive, men avgjørelsen tas i august/september.

Færder Kommune gir oss kr. 90.000,- i driftstilskudd!
Som leder sendte jeg følgene svar til Færder Kommune. »Først må jeg på vegne av Færdersnekkas Venner få takke for den tillit dere gir oss


